Hjälp mig någon.. min hy suger :(

Hej! Nu tänkte jag lägga upp bilder jag aldrig trodde att jag skulle lägga upp haha men ja.. det är så här att jag har fått jätte "oren" hy och ändå har jag blivit jätte nogrann med att tvätta och inte ha foundation mer än helgerna och "viktiga" tillfällen men ändå får jag massa prickar i hela ansiktet.. det är inte finnar/akne utan det är Black/white heads.. Någon som har ett smart tips för att ta bort sånt här? Har provat/håller på att ta tandkräm i ansiktet varannan dag och låter det ligga på i 25 minuter och jag känner mig fräshare efteråt men det syns inte så mycket.. Lämna gärna en kommentar :( 
 
 
 
 
 
Hate it :( 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har en kompis som låter tandkrämen vara på hela natten :)

Svar: Hela natten?! Det lät jobbigt haha men ska kolla in den där clean start ;) pussss!
Joanna Johansson

2013-05-16 @ 22:26:23
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se
Postat av: Evelina

Annars rekommenderar jag Clean start produkterna som finns på apoteket, dyra men dom äger!!

2013-05-16 @ 22:27:08
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se
Postat av: Sara

När min hy är fet och jag får sådana prickar typ, så brukar jag ta på zinkpasta, det är en salva som är jättedryg så den torkar ut hyn och även prickarna, brukar funka för mig! Finns på apoteket, vet inte vad den kostar dock ;) Sen använder jag clearasil-pads, som man torkar av ansiktet med morgon och kväll och som renar och motverkar sånt där, finns på gekås och ica och lite överallt, testa det! :D

Svar: Åh tack så mycket Sara!! :D min hy är så krånglig.. antingen är den jättefet eller jättetorr.. haha just nu sitter jag med tandkräm i ansiktet för det ska tydligen också vara ganska bra :)
Joanna Johansson

2013-05-17 @ 08:55:20
URL: http://sarakarolinas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0