Längesen...

Senast jag uppdaterade var den 14 Juni 2013... Idag är det den 3 Juli 2013 haha
vad har då hänt? Inte mycket alls faktiskt.. ska visa kort i bilder..
 
Vi åkte på Bråvalla festivalen (Jag, Jonte, jontes pappa, Amanda och Alex) 
 
Bråvalla
 
Vi bodde i Jontes mammas kusins sommar "stuga/hus" 
 
Det var dåligt väder så mina skor blev förstörda :( 
 
Jennica och hennes pojkvän Johannes har skaffat lägenhet ihop vilket betyder att jag får syrrans rum så har målat om alla mina vita möbler etc. till svart. Mitt sminkbord står och torkar ute i garaget just nu faktiskt! Tar kort på hela rummet när allt är klart! :)
 
Jontes familj skaffade en till hund (lilla plutten längst upp) Molly-Polly :D
 
Idag städade jag och mamma stora delar utav våran källare och hittade denna vinylskivan. Längst ner till vänster Accryl, Är min pojkväns pappas gamla band från 80 talet, det är han i mitten längst upp haha :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0