Tradera

Hejsan! för ett tag sen satt jag och letade runt efter ett skidställ som jag ska ha till kläppen i April (om det blir av) Fast gekås hade inga i min storlek (M/38-40) så jag blev ledsen och kollade runt på blocket och tradera. och jag hittade faktiskt ett i storlek 40 på tradera som verkade skitbra och idag gick tiden ut och jag och någon mer satt och bjöd som fan den sista minuten (som jag kallsvettades!!) haha, men i vilket fall som helst så vann JAG budgivningen!! YAAY! :D 
Hade dock lovat pappa att stanna på 300 kr men jag blev så ivrig när den andra personen bjöd så jag fortsatte till 400 och vann. men det räckte tydligen med 336 kr + frakt (75) så nu väntar jag bara på att hon ska höra av sig! 
 
 
Hade ju helst velat ha en turkos typ, lite mer "cool" men rosa får la duga.... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0