Gekås

Skulle till gekås och byta en väska idag så jag fick ett tillgodo kvitto på 299 kr :) kalasbra! skulle mest ha basic saker såsom avsminkningsservetter, men mamma var generös och köpte massa underkläder också till mig :D
blev lite sur dock när jag skulle ha tag i termobyxor och jag inte hittade några :( 
 
Små jättesöta koppar som jag ska ha oboy i när jag flyttar hemifrån :D pappa betalade dom åt mig, snällt :) 
 
Närmare bild 
 
BH och trosor som mamma betalade. dock är det tantvarning på trosorna haha men sålänge mamma betalar så visst, dom duger när ingen ser ;)
 
BH och trosor som jag betalade, jättesöta! bh'n hade lite vadd i också så man får runda och gosiga bröst i den :D
 
Denna bh'n ser jätteknas ut på bild hahaha! har inte provat den, men den duger säkert :)
 
En vanlig tröja. jag ville haft den gråa, men mamma ville att jag skulle ta denna så jag mutade henne å sa att om hon betalar så tar jag den röda.. haha hon gick med på det ;)
 
Ett vanligt basic-linne
 
Min favorit ansiktsskrubb! den äger
 
avsminkningsservetter ^^
 
Hårnålar i små söta påsar
 
Toffsar
 
Ögonskugga applicerare :) (vet faktiskt inte ens namnet på dessa ;o)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0