Det här med att gå ner i vikt....

Jag har hittat lite mediciner som verkar vara bra, men när jag tog upp det med min pojkvän sa han att det bara är spam... Den han trodde var fake heter iallafall "Raspberry Ketone" och vad jag hittar på nätet så har den inga biverkningar eller något negativt (mer än priset he he...) för bra för att vara sann tro? 
Jag är helt säker på att jag har sett denna produkten i någon affär... frågan är bara vart.. jag ska definitivt forska vidare på denna.. men har inte råd med den än och mina föräldrar dödar mig om jag beställer hem den hehe så jag kollade på apotekets sida och hittade en annan (verkar sämre) men mer litbar iallafall så får väl se om man kan övertala pappa att betala :$ han kanske går med på det om den kommer från apoteket he he... efter löning förstås, då är föräldrarna som mest generösa ;) 
 

 
 
Det är inte det att jag inte vill träna mig smal, det är klart jag vill, men detta verkar vara en snabbare lösning + att jag tränar upptill också :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0