Tattoo

Hejsan! Lite roligt att jag la upp bilden på tatueringen jag vill göra för i går kväll kom Jontes pappa och frågade mig när jag började skolan idag så sa jag 10 i 10 (då jag börjar) så vi bestämde oss för att börja på tatueringen innan skolan! Vi hann inte så mycket utan gjorde bara konturerna på rosorna. Ska ju tillkomma både linjer och skuggningar^^ men vi kör inte på exakt samma som bilden jag la upp, Anders ville exprementera lite!
 
Ont som fan gjorde det :( haha! alla nerverna fuckade ju ur typ, ser inte fram emot att göra linjerna eftersom det också är med konturnål (den sägs göra ondare är skugg nålen) men det är bara att lyda pin om man vill bli fin ;) 
Dock hamnade en ros lite längre bort ifrån dom andra så ska se om man kan göra något så att den "hänger ihop mer" Det var jag som placerade ut dom så får skylla mig själv (HEHE) Men det fixar Anders ;) 
 
Här är två kassa mobilbilder jag tog nyss, har plasten på (a) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0