Nu räcker det...

orkar inte gissa mer vad det är för fel på min mage... skulle in å ta spruta så kollade upp diabetes grejen då, men min doktor sa att mitt blod ser normalt ut så, vi kan nu utesluta, laktos, gluten och diabetes..
men vafan, symptomen har ju stämt på alla saker utom laktosen O.o
Nu i veckan ska jag göra det äckligaste jag någonsin har hört. jag ska lämna avföringsprov!!!  
ska kolla om det är någon tarmsjukdom eller någon bakterie som härjar i min kropp.... fyfan va äckligt.... :( 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Om jag var du hade jag tryckt i mig en hel mjölkchoklad nu!

Svar: ooohjaaa! :D
Joanna Johansson

2012-09-18 @ 15:59:06
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0