Gekås <3

hahaha var på gekås ännu en gång.. underbart :D 
Dock åkte jag mest dit för att jag behövde nya tights till mina dans lektioner på torsdagarna för mina andra var jätte trasiga... så nu har jag helt nya och fräsha :D  Mamma betalade dock mina tights och en sport-bh också för jag är snart pank så var tvungen att tänkta ekonomiskt :( 
Köpte en present till Jonte också för han fyller år sådär i november, men kan inte visa för han tjuvläser min blogg i smyg (a) kommer dock visa då tiden är inne :)
 
Mina tights, inte för man ser dom så bra, men det är vanliga tights bara :) 
 
En sport-bh som sitter perfekt!! jätte gosig <3
 
även fast jag skulle tänka ekonomiskt så köpte jag faktiskt en diskborste till min kompis Rebecka för typ 7 kr (a) 
Var hemma hos henne igår och såg att hela diskbänken var full! tror det var alla hennes saker haha för när man öppnade skåpen så fanns det inget i dom så jag tog mig friheten att hjälpa henne så jag ställde mig och skulle börja diska, så får jag syn på diskborsten... ingen vacker syn haha såg ut som om den hade varit använd i 10 år så jag köpte en ny :D 
 
Sen tänkte jag, äsch, en ny tandborste hade ju inte heller varit fel :D
 
sen blev jag väldigt glad faktiskt, hittade ögonbrynspennorna som jag trodde dom slutat sälja... jag gick och väntade hela sommaren på att dom skulle få in dom men det fick dom inte.... och dessa kostar lixom 10 kr/st och dom är jätte bra! så var jätte besviken då jag insåg att jag fick börja beställa från min gamla sida där dom kostar 75 kr/st + frakt :(  kunde lixom köpa 7 såna här som är lika bra som dom nedan för 75 kr -.- 
nästa gång ska jag köpa massor som jag kan ha liggandes hemma  ;) 
 
Usch vilket pris :( 
tacka gud för att vi har gekås :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0