PRESENTER

Tack snälla pappa... haha
 
Wiiie! Denna rakhyveln och rakbladen får 5/5! den var superbra och jätte skonsam mot huden!  fick det av mamma :)
 
Nu kan jag ringa med min telefon igen ;) present från pappa
 
Moneeey, fick lite mer, fick väl sammanlagt 2500 :) fick pengar av pappa, mormor, morfar, morbror och min bror
 
fler ansiktsservetter från min mor :)
 
busskort! :) från pappa
 
hårklämma från min lillasyster Julia
 
Konservburksöppnare av pappa haha...  tror pappa driver lite med mig eftersom jag redan börjat köpa sånt här som jag ska ha när jag flyttar hemifrån haha
 
ett USB :) blev superglad för jag önskade mig ett!
 
Pappa vet att jag älskar att öppna paket och struntar i vad som ligger i, så fick en tröja han fått på jobbet haha :D
 
ett par byxor från mamma som jag själv valde ut :) 
 
som sagt...haha,  potatisskalare från pappa 
 
en skjorta som jag själv valt ut från mamma :)
 
en onepiece från mamma. har alltid tyckt att dom är skitfula men har kommit fram till att dom är nog sköna att gå runt i hemma efter en kall vinterdag :)
 
en papperskorg från pappa, tror han har blivit trött på att jag slänger allt skräp på golvet under mitt skrivbord haha
 
ett armband från min lillasyster :)
 
två mascaror från min lillasyster, älskar denna sorten, finns på gekås för 39.95 kr/st så det är ju bra att jag gillar den och att den är billig också för den delen!
 
ett smyckeskrin från min storasyster Jennica:) 
 
Ett par örhängen från min fina kompis Fideli! blev jätteglad för dessa! hade ett par såna förut men dom gick sönder så detta var ju kanon!
 
Sen hade fideli köpt ett annat paket och i det låg detta extremt snygga halsband som jag älskar! har blivit helt kär i såna här! 
 
Det visste ju klart min pojkvän också så han beställde ett från Nelly.com som jag hade sagt att jag önskade mig så blev överlycklig när jag fick ett från Fideli och ett från Jonathan!!  Ni är dom underbaraste personerna på jorden! ♥
 
Jonte var även gullig och köpte ett puder till mig! han skulle köpt en ögonskugga jag önskade mig med märket claudia, men han tog fel haha! men jag är lika glad för det för jag behövde ett nytt puder och detta blir nog perfekt!! :D
 
sen fick jag rakhyvlar av älsklingen också (är jag så hårig?) haha nej,skämt å sido, jag hade faktiskt önskat mig det så blev jätte glad :D
 
sen fick jag detta armbandet från Jontes mamma och två par örhängen av hans lillasyster Emma! Så himla gulligt! 
 
Denna teckningen målade min lillasyster till mig :)
 
Tro det eller ej, men min älskling la faktiskt ner tid på att måla en teckning till mig också! haha jättesöt! ♥ detta är framsidan
 
och baksidan :) 
 
Tack för alla superfina presenter! ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0