Mynt

Hejsan!
Idag försov jag mig ganska rejält. vaknade en kvart innan min buss gick så fick snabbt sminka mig, och klä på mig. Efter min första lektion (engelska) gick jag till närmaste automat och skulle ta en kopp varmchoklad. 
efter jag fått min växel tillbaka skulle jag låna ut 2 kronor till min kompis Fideli, men det ena myntet vägrade att åka igenom maskinen. Jag tog upp myntet och kollade på det. Det var ett mynt från Italien som hade tillverkats år 1977. haha coolt :)  spännande historia detta ;) 
 
I morgon bär det av till Varberg på gymnasiemässa... usch, ingen lust. det enda positiva är väl isåfall att bussen går från stan halv 11 så jag får en ganska god sovmorgon!
 
 
Detta fick mig att tänka tillbaka till när jag var i Italien våren 2011. även fast jag inte trivdes så bra med dom jag åkte med måste jag ändå säga, WOW vilken fin stad Venedig är! så lägger upp lite bilder därifrån också :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0