NY INFO

Kan lika gärna göra detta till min "Sjukdom" och "saker jag vill ha" blogg -.-" det är ju det enda jag skriver om ändå...
Idag var jag hos doktorn på återbesök eftersom att jag fortfarande har jätte ont. och dom har nog äntligen kommit fram till vad det är (skönt!) MEN.... det går inte att bota... det är en sjukdom som kallas "IBS" som är ett annat ord för "känsligtarm" kan gå i arv, fick reda på att mamma har en mildare version av ibs... jävla mamma, smitta mig med allt -.- he he..
 
Det man kan göra för att må lite bättre är att dra ner på fett, socker och fibrer... motionera mera och stressa mindre. vilken tur att jag har börjat gymma nu då!
 
dessutom träffade jag en personlig tränare idag och han var GRYM! kan nu meddela att ni som kämpar förfullt med sit-ups, sluta med det! det hjälper inte, utan sit-ups bara skadar din kropp. tro det eller ej, men han berättade och förklarade rätt bra för mig hur och varför det gör det. så till er som vill ha plattare mage, PLANKAN IS THE NEW SHIT! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0