Halloween fest

Min kväll har jag spenderat i stafsinges bygdegård på halloween fest! det var ganska nice trots att det verkade som att jag var den enda som fattade att det var halloween? :(  
 
Evelina på förfest hos Sabina :)   (rimmar.. hö-hö)
 
Nathalie
 
Sabina, Nathalie och Evelina 
 
-II-
 
Nathalie och Evelina
 
fiiiesta
 
Sabina, Nathalie och Evelina
 
Jag och Maja
 
-II-
 
Pookie :D
 
Pookie och Alaa  (dom som höll i festen) 
 
gäng
 
Heikki, Mehmet och Maja
 
Jag och Bardhyl
 
Heikki och Mehmet
 
jag och pookie
 
Någon alltför random och Maja
 
gänget
 
kolla poosarn 3 från vänster HAHAHA döööör... jävla natthumor
 
Evelina och Mathilda
 
Jamie, lägg märke till killen till höger HAHAHAHA
 
Jag och Jamie, gosgos
 
-II-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0