Godkväll!

Eller också godnatt. Idag har varit en seg dag. bara degat hela dagen hemma hos min gosiga pojkvän :)
Inte uppdaterat på ett tag... kan bero på att jag har 1. Mått piss pga min mage, 2. Jag är pank så kan inte göra mycket annat än dega hemma, 3. Har varit på gymmet mycket och varit helt slut när jag kommit hem och 4. Har massor med saker i skolan som tar kol på mig! :( 
Ber om ursäkt för detta... :(  
 
Men för att komma på helt andra tankar, Om en vecka är det första advent! hur sjukt är inte det? :D
Längtar till Falkenbergs julskyltning, så himla mysigt! speciellt nu när alla fina ljus har kommit upp på träden å granen å så :D någon som har koll på när julskyltningen är?
 
Ska nog även för första gången i mitt liv gå på "Jul på Liseberg" är så taggad! det verkar vara så mysigt! :D
nu börjar jag låta jätte gay så ska nog gå och lägga mig nu hehe... Godnatt :*
 
Lite mysiga bilder till detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0