....

Förlåt för dålig uppdatering... men har samma problem som innan, parasiterna har inte försvunnit efter dubbel kur  och nu är det helg så måste vänta tills i morgon så får mamma ringa doktorn å då blir det väl ännu ett bajsprov... (KUL) nu har jag dessutom fått något som kallas "afte" vilket är ett typ av munsår inne i munnen som gör oerhört ont så jag stack till tandläkaren utan att boka tid i hopp om att få hjälp i fredags och han var trevlig och la lite tandkräm på som bedövning. men jag vet inte vad jag ska göra det gör så ont :(  ingen verkar förstå min smärta så kollade lite sidor på nätet nu för något sorts botemedel och på VARJE sida stod det hur smärtsamt det är he he så fick bevisat att det faktiskt inte är så skönt! passade på att print-screena lite och visa er vad det stod.
så jävla typiskt att jag ska åka på all jävla skit. är så trött på att vara offer!!! -.- 
 
där precis vid senan har jag skiten :(  
(google bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0