MIG SJÄLV

DIG:

1. Hur lång är du? - 161 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? -  Har inga stora drömmar just nu, vill bara ha ett arbete som jag trivs på och som betalar bra :)
3. Vad pluggar du? - Estet Teater
4. Har du långt hår? - Inte längre :/ men använder mig utan löshår så :)
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrun
6. Sminkar du dig? - nästan alltid ja :)
7. Har du haft sex senaste månaden? - Jajämen!


FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - båda är lika bra, men när det gäller låna pengar, pappa :)
3. Hur många syskon har du? - tre :)
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Vad snackar du om? haha
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Han står nog just nu och lagar mat, fiskpinnar!! :D
6. Hur många ställen har du bott på? -  bara det huset jag bor i nu :)
7. Vem i din familj stör du dig mest på? -  Jennica, (min syster på snart 19 år) för hon tar alltid mina saker även fast jag har  sagt till henne... -.-
8. Vilken familjemedlem är snällast?- det beror på ;)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag och min syster satt och hjälpte till på en promenad förra helgen :)

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? -I dag 
2. Hos vem sov du över hos senast? - Jonte
3. Har du kysst nån kompis? - Ja fast det var ett bra tag sen haha!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Självklart :)
5. Vem har du varit kompis med längst? - Tina Hedin :)
6. Vem känner dig bäst? - Jonte och Fideli, men Jonte tror jag :)
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - det finns ju gamla kompisar jag fortfarande inte är vän med så? xd
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? -  Definitivt inte, jag har inte att göra med hur mina kompisar klär sig, dom klagar ju inte på mina kläder så varför skulle jag klandra ner på deras? :)
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Ohja... förjävligt .__.

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - Bh, trosor, linne och mjukisbyxor
2. Har du bytt om idag? - Ja, jag ska vara med min pojkvän idag så har duschat och gjort mig fin ^^ hihi
3. Favorittröja? - Några stycken :P
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Shorta!
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - 10000000 gånger
7. Har du handlat kläder genom internet? - gör nästan alltid det
8. Har du ljugit om storlek nån gång? - storlek på kläder? nej det tror jag inte. varför skulle man behöva göra det? :)
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - 3 kantiga kalsonger ^^
10. Vad använder du för skor? - Fake converse :) min ekonomi tillåter inte märkes kläder ;)

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - bara åt mamma, men brukar inte göra det faktiskt.
2. Klä dig annorlunda? - Självklart! jag går linjen teater på gymnasiet och har tvingats visa mig i pingvin dräkt ibland ^^ haha
3. Vara dig själv? - Jodå, det är klart att man ska vara sig själv :)
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Väldigt dåligt självförtroende så nja, hatar sommaren med tanke på att man inte kan ha på sig feta kläder :(
5. Pierca dej? - Självklart, har redan en i läppen och en i naveln och 5 hål i öronen, (tagit hål i öronen 8 ggr dock)
6. Ha sex på offentlig plats? - klart! lite kinky. beror dock på var :)
7. Vara omogen? - Det är jag redan haha! men kan bete mig på ett moget sätt också ^^
8. Äta småkryp? - Aldrig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej, blev lite nyfiken på att din ekonomi inte tillåter märkes kläder, men du handlar det mesta på internet? Känner väll detsamma här men tänkte på vilka sidor som är okej priser att handla på? Bara frakten känns ju ibland som en stor utgift!

2012-05-30 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0