Dåligt humör..

Usch.. dom senaste dagarna har varit väldigt upp och ner.. spelade fotbollsmatch idag och får aldrig spela på platsen jag brukar spela på, vilket mina tränare säger att jag ska få.. men verkar skita i? :/ så det här är nog droppen för mig, om det ska fortsätta så här så är detta min sista säsong på fotbollsplanen.
för övrigt så ska jag (ÄNTLIGEN) ta bort mitt förbannade jävla löshår på tisdag så det ser jag fram emot och då ska jag även färga mitt egna hår. har inte orkat färga det på 3 månader för löshåret tappar ändå färgen direkt så kändes onödigt.. men nu ska jag hem till min kära kompis Fideli och sova där i natt! ska orientera i morgon.. hehe kul..
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0