Hejsan hoppsan!

usch, hatar fredagar i skolan.. har först svenska sen teater sen historia sen matte... det suger. men fick tillbaka svenska provet, och fick B+ på det! kanon!
var med i 45 minuter på matten sen kände jag att jag inte fick så mycket hjälp som jag behövde så gick till skolsköterskan och kollade upp min fot istället.. för er som inte kommer ihåg så får jag nervstötar ner i tåna hela tiden men hon sa att det är eftersom jag fick en sån smäll där som jag fick ( en tjej failade med att glidtackla mig och satte dubbarna snett in i foten istället) men skolsköterskan sa bara att jag ska vila så mycket jag kan.. fast jag erkände att jag har fotbollscup på söndag så hon skickade med mig ett bandage eller egentligen en binda, med det låter så fult haha så.. :) blir till att linda foten och köra järnet!  Hejja Joanna!
Ikväll blir nog en lugn kväll med pojkvännen. en bra film och massa godis hade inte suttit helt fel!
Imorgon dessutom ska vi festa hos amanda för hon blir 18!!!!! men, jag och jonte ska inte dricka.. har helt tappat lusten sen förra helgen.. fyfan! kommer inte dricka på ett bra tag.. ;)  men nu måste jag gå om jag ska hinna med bussen! hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0