Frågor

Jag har insett att jag måste lägga ner mer tid på skolarbeten
Jag lyssnar på allt utom dansband, är dock inte så förtjust i techno och sånt skit
Jag pratar väääääldigt mycket tycker folk
Jag tycker om mat
Jag avskyr när folk ljuger
Min bästa vän kallas numera för Sandra och Fideli
Min första vän hette antingen Sofie eller Tina
Kärlek är underbart! men kan även bli mycket stress och så, men jag överlever nog!
När jag borstar tänderna står jag typ.. still?
När jag lagar mat blir mamma förvånad
Det sexigaste yrket är brandman! haha
Jag är rädd för höjder!!!
Den värsta känslan är att vara sjuk
Den bästa känslan är att känna att man är speciell för någon
Jag är bäst på att prata antar jag
Jag är sämst på att äta nyttigt-.-
Om jag va ett djur skulle jag va en Ohöjdrädd fågel!
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en spik
Jag kommer alltid försöka göra det bästa av en dålig situation
Det finaste som finns är min underbara pojkvän
I sommar var jag inte det minsta brun
Sist jag grät var i förra veckan någon gång kanske :)
När jag vill tänka så sätter jag mig ner i duschen och låter vattnet bara rinna
När jag bakar så misslyckas jag alltid
När jag vaknar på morgonen så vill jag inte gå upp ur sängen
Innan jag går och lägger mig går jag på toa
Just nu tänker jag på att jag är fett unken och måste hoppa in i duschen snart!
Bebisar är fina när dom är 1 år och uppåt typ xd
Idag har jag spelat fotboll hela dagen!
Ikväll ska jag sova hos min pojkvän!
Jag vill verkligen att min näsa ska bli bra igen.. har tröttnat på att inte kunna andas :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0