METALTOWN 2012

Nu är jag hemma! eller nej, jag är i slöinge men hemma från Gbg :)
det har varit jätte skoj och har fått massa nya kompisar från massa ställen. älskade verkligen metaltown, alla var så snälla och roliga och man kunde gå fram till vem som helst å börja tjöta, så himla gött gäng!!!
Men har saknat lilla falkenberg och min lilla Jonathan så.. hihi :)
Edvin och Gustav försöker desperat sätta upp sitt tält
Devildriver
Stekarn
Trött Edvin?
Min nya lilla kompis
Gulligull
Within temptation
Lamb of god
Marilyn manson (gitarristen)
Marilyn Manson
Marilyn Manson
Stekarna
Softarna
Fler softare
Doctyr ( Skitarg )
Necro Filip ( Skitarg )
Nekro Filip & Barnet ( Skitarg )
Jag och Vulva ( Skitarg )
Skitarg
Barnet ( Skitarg )
Min syster vet inte hur man röker vattenpipa så det gick hål i vårat tält..
Edvin AKA- Hitler-88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0