BETYG

Är så himla glad idag! hade betygsnack med min teaterlärare och han berättade att jag kommer få ett A i estetisk kommunikation!!!! Es.k = vi byggde upp en skräckföreställning tillsammans i klassen med hjälp av Musik, teater, dans, bild och media. På musik lektionerna gjorde vi egna bakrundsljud och sånt till föreställningen och i dans gjorde vi koregrafi, teatern skrev vi manus. på bilden gjorde vi tejpdockor, vi tejpade runt oss själva så det blev läskiga dockor, Och till sist median, där gjorde vi typ affischer :)

Så betygen jag vet än så länge är: 

Es.k: A
Svenska: E
Engelska: D
Historia: E
Karaktärsarbete: B
Teater Teori: C
Scenisk gestaltning: C
Matte: F
hahaha förbannade matte..... höhö :(
Inte JÄTTE bra betyg, men dom duger för mig, måste dock jobba upp svenskan och engelskan.. är så lat, skäms på dig Joanna!!!!  och matten måste jag fixa i 2an... fan
men jaja, jag är glad att jag lyckats få ett A !!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0