NEW STUFF

Fick faktiskt en lånedator från skolan så jag kan visst blogga! tihi
Köpte dessa trosorna på Lindex, faktum är att dom är 100 gånger snyggare
irl, och inte alls så rosa, dom är mer åt det oranga hållet, skit fina :)
Hårtoning, börjar bli dags igen. klippte mig idag och nästa vecka ska
Patricia sätta in hairextentions på mig så jag ska få långt och fint hår!
Har känt att min hud är fucked-up. har börjat använda foundation
för ofta.. så min hud är fet och äcklig så lite mys till mig ikväll!
Jag har köpt ett fotoalbum idag så passade på att köpa lite tjejiga
klistermärken med. haha
Mitt nya fotoalbum från minnen år 2011 och framåt :) sen ska jag nog
köpa ett album till som bara ska ha med gymnasieskolan att göra, min
klass, bal, student m.m
här är det då tomt, men har fixat en bild på det när det finns bilder i det
också ;)
Här är med lite bilder i, bilder, text och lite sånt :)
och en liten bild på vad bilderna efter kommer ifrån och så
Fick mitt betyg i estetiskgestaltning idag:
tycker det var lite snålt med ett "C" för iallafall jag tycker att jag förtjänar
minst ett "B"  :(
I morgon ska jag till gekås och köpa Hårinpackning (eftersom jag ska ha extentions + har klippt mig idag så vill känna mig fräsh! (a) och så ska jag köpa "Facescrub" eftersom jag vill göra rent min hud :) och en 18 års present till min kompis amanda som fyller år på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0