REA

Hejsan! Idag gick jag upp kl 09.30 och åkte in till stan vid 11 tiden för att kolla mellandagsrean. Hittade massa saker jag ville ha såsom en ny bh men det finns aldrig några snygga bhar i min storlek -.- alla snygga slutar vid C :( hittade en jättefin aprikosfärgad bh jag ville ha men fanns klart bara i C -.- testade dock för jag vet att jag kan ha vissa bhar i storlek C men nepp, det gick inte :(  vilka problem.. haha 
 
Efter mina bhproblem gick jag vidare med mitt sadface mot ur och penn och där hittade jag ett par vanliga guldiga ringörhängen som jag nog ska ha till nyår och ett jätte gulligt halsband med en uggla på! det var 50 % rea så allt skulle kostat 139, men gick på 69 :) 
 
Tog även en snabb bild på hur mitt smyckesträd ser ut nu :) 
 
Smyckesträdet :) dock blev det väldigt mycket blixt... men jaja, ni ser :)
 
Min uggla!!! :D gulligt att mitt mamma-armband hamnade under haha :)
 
Mina örhängen :) tror dom kommer passa bra till mina kläder jag ska ha på nyår. Jag ska ha svarta highwaist byxor med en shorta som har uringning i ryggen, åh vänta har till och med en bild på den : 
och så ska den var knäppt enda upp så att jag inte ska ha något halsband utan bara örhängerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0