Jobbig dag...

Tänkte dra detta ganska snabbt, är inte på riktigt detta humöret..
 
Dagen började med världens jobbigaste idrottslektion... där det ingick att bära/putta/lyfta en tjockmatta hela lektionen. så uppbrända armbågar- jajämen!!
 
Efter det gjorde jag svenskaprov, vilket var lite knas för helt plötsligt stormade det ut massa tjejer från klassen gråtandes och jag hade ingen aning varför... fick precis reda på det genom en blogg jag följer, ni kan läsa här: http://fightforjennifer.blogspot.se/
En tjej som jag gick med i 6an till 9an's syster har haft cancer ett bra tag och det visade sig att hon avled igår.... hon var född 1991. Fyy... så himla hemskt.. bara tanken på att det skulle hända någon i min familj får mig att börja gråta..... :(    Rip..♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0