GEKÅS, DAGEN INNAN JULAFTON.

Hejsan! Idag åkte jag med pappa och Julia till gekås för att handla det sista inför morgondagen. köpte en Aladdin ask till mina kusiner i julklapp, men alla andra grejer köpte jag till mig själv :) 
 
Tandborste 
 
lösnaglar (Tills nyårsafton)
 
puder
 
Ögonbrynspennor
 
Tandblekning. Testade denna precis och det kändes som att jag gjorde rätt men dom blev ju inte mycket vitare nu, men det skulle ju ta upp emot 2 veckor :) skiten man hade i skenorna smakar skit iallafall!!! fyfan, men tänderna blev jätte lena.
 
Rakblad
 
två stycken kammar
 
Handsprits spray 
 
En ny tomteluva. Min är försvunnen :( ingen aning om vart den kan ligga... den var likadan som denna bara att min "boll" hade jag bytat ut mot en julgranskula så den andra var mysigare... men jaja, :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0