December shopping!

Nu var det längesen jag var på gekås hahaha... så idag gick det på över 600 kr.... :( skit 
men det var mest för att jag köpte en tröja för 70, klänning för 149 och träningsbyxor för 99 = 318 fast märkte nu att det inte bara var det som kostade he..he 
 
Såna värmesaker man kokar och lägger i jackfickan! haha kan jag behöva som jämt fryser!
 
Avsminkningsservetter
 
näsplåster
 
puder
 
hårfärg- köpte dock på ica hehe
 
ögonbrynspennor
 
Armband till "Julklapp till alla 2012" man köper en julklapp-lämnar in på På G- dom ger ett barn presenten som inte får någon julklapp.
 
Facewash
 
Plåster- springer alltid runt som en galning och letar efter plåster hemma så kunde lika gärna köpa ^^
 
Isskrapa. den gula till jonte och den vita till jonte och alex "vinterbil" dom vill skaffa
 
godis i julklapp till Jontes bror hehe
 
en ljussak till mamma i julklapp :)
 
en ljussak till mig, dålig bild :(
 
trosor
 
träningsbyxor
 
tröja
 
nyårsklänning- vet dock inte om jag kommer ha denna... funderar fortfarande
 
Nästan alla julklappar intryckta i min hylla
 
Antal julklappar jag köpt år 2012: 21 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0