2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag åkte på Metaltown för första gången.


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, men i år kommer det!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag kommer på nu.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

 

 Bästa boken du läste i år? 

inte för att vara sån nu, men jag har typ inte läst någonting alls. Jag började dock läsa en bok i förrgår så den får la bli den bästa än så länge: 

 

Vilka länder besökte du?

Tror faktiskt inte ens att jag besökte något annat land :( men nästa vinter hoppas jag på att åka till Turkiet, men jag får nog drömma vidare tror jag.

 

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? 

En resa :( men vi håller ju på att planera en resa till Kläppen i April iallafall, alltid något ;)

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 

14 Februari 2011. Då jag och Jonathan blev tillsammans! jag vet ååh, alla hjärtans dag, men vi tänkte att det funkar la he he ^^

 

Vad var din största framgång 2012? 

Jag tog tag i mitt lata liv och började gymma :)  mitt nyårslöfte kommer vara typ att äta mindre godis och socker så förhoppningsvis blir träningen bättre också ^^

Största misstaget? 

Att jag under hela 2012 har umgåtts med människor som har fått mig att må dåligt så jag tror att jag får ta tag i det 2013 och ta reda på vilka som är mina riktiga kompisar.

 

Varit sjuk eller skadat dig? 

Mina magproblem började och jag har ganska ont pågrund av det :( suger

 

Vad spenderade du mest pengar på? 

Onödiga saker som jag inte ens kommer ihåg-.- typ fika, frukost, sminksaker

 

Vad önskar du att du gjort mer? 

Ätit nyttigt och inte slängt massa pengar på pizza och donken

 

Hur tillbringade du julen?  

Tillsammans med min familj och sedan åkte jag och firade med Jontes familj :)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Massa saker!

 

Största musikaliska upptäckten 2012? 

hmm... det måste nog vara Skitarg! haha lyssnade på dom tidigare, men inte lika mycket som efter metaltown! 

 
Lagom fresh bild he he... 
 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, har lärt mig att inte ta åt mig så mycket och faktiskt säga ifrån när jag tar illa upp.

 

Blev du kär i år? 

Blev blev jag inte, jag var redan kär, sen den 3 November 2010 faktiskt. tänka sig, och om mindre än 2 månader har jag och han 2 års dag =) 

Jonis ponis ♥

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 

Jag fick ett gymkort :D

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 

Jag var i skolan och hade min lillasyster på besök :) 

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 

Självklart finns det de.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 

Jag brukar ju alltid ha mjukisbyxor, linne och någon soft tröja, men har både inhandlat några jeans, shorts och klänningar så den har väl förändrats lite från slapp till "kan se fin ut också om jag vill" 

 

Vad fick dig att må bra? 

Mina nära vänner, familj och Jonathan♥

 

Vem saknade du? 

Massa kompisar :( 

 

De bästa nya människorna du träffade? 

Har träffat massa nya människor och jag måste säga att jag saknar vårat goa gäng vi hade på metaltown! hade varit kul att dra dit nästa år och tvinga med jonte, men jag har inte råd till det :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0