Mina nya kompisar dessa kommande 2 veckorna

som sagt, ska äta laktosfritt i 2 veckor och om min mage mår bättre då så får jag fortsätta med laktos. så nu har jag och mamma varit på ica och handlat. Var ju som sagt hemma från skolan idag eftersom jag hade sån magvärk :( 
men nu har vi inhandlat vad jag tycker att jag behöver :) 
 
Creme fraiche, Bregott, smör, chokladmjölk, grädde, mjölkchoklad, vaniljyouhurt och vanlig mjölk
 
Chokladmjölk :D har dock inte smakat så vet inte om den är god, men ska smaka snart :D
 
Det är ju faktiskt fredag och jag orkar inte sitta utan choklad medans alla andra sitter med sina goda marabou :( så köpte en lite äckligare variant som ska stilla mitt sötsug om jag skulle bli allt för sugen på choklad :) 
 
Hittade en hylla med Nagellack/Läppglans/Läppstift för 10 kr/st Perfekt! 
inte för jag anväder nagellack så mycket men gillar dessa färgerna! det rosa är inte så mörkt som det ser ut :) 
 
ett riktigt kap ;)! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Valios produkter är mkt godare än arlas, iaf mjölken. Haha :)

Svar: haha okej det får jag testa nästa gång då! :D
Joanna Johansson

2012-08-31 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0