Gekås!!!!! <3

ett vanligt vitt linne =) 
 
2 vattenflaskor Jonte fick när han köpte skor :D dom fick jag hihi
 
Ostbågar som jag ska äta i min ensamhet när jag känner för det <3<3
 
Hårspray
 
Applicationer hihi 
 
Köpte även denna till mig själv, (kostade ändå typ bara 7 kr)  och behöver den till idrottslektionerna nu eftersom vi inte får ta vattenpaus ute i omklädningsrummen för det tar för lång tid.. haha och dels så glömde jag min förra flaska i idrottshallen :( den kan Benny (min idrottslärare) få ^^
 
Köpte ett par kallingar till Jonte hihi
 
5 par trosor till moi <3  / Röd, orange, gul, rosa, vit
 
Rakblad
 
Örhängen
 
Plåster som tar bort porer :)
 
Den enligt mig BÄSTA ansikts-skrubben
 
Tops
 
Sminkservetter (always haha! köper alltid 2 st ) 
 
 
sen köpte jag faktiskt ett par tights, men dom var för små :( 
men allt detta gick på 444 kr haha =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0