.

Okej, nu blir jag jävligt förbannad faktiskt!
Jag kan börja med att förklara "påhoppet".
För 3 år sedan så började det en ny tjej i våran klass.
Eftersom hon var ny så var ju alla snälla m.m mot henne vilket är en självklarhet. Men sedan upptäckte jag och mina kompisar att vi inte hade något gemensamt med henne vilket gjorde att vi inte umgicks med henne.
Men hon började att "så kallat" förfölja oss typ, så efter typ ett år så skrev jag till henne och sa att vi inte har något gemensamt och att jag och mina kompisar inte ville vara med henne. mina kompisar var ju på min sida men självklart var det jag som fick all skit verkar det som eftersom det var från min "mail" vi skrev det från.
så tillslut stack hon till Gbg och började ett nytt liv med hennes syster. vilket gjorde att nästan alla tjejer i klassen fick ett samtal hem från hennes mamma. inklusive mig då, och hon ville tydligen att alla skulle maila henne att hon skulle komma hem, men sen fick jag veta att det inte bara var pga av oss i klassen som hon stack utan pga hennes mamma också. och visst, jag ångrar att jag var s.k "elak" men jag sa bara sanningen? på ett snällt sätt enligt mig. Och jag kan ju säga att hon har fan så mer vänner där hon är nu än i denna lilla hålan!
Och du ditt mongo som skriver till mig och kallar mig saker, om det inte vore för oss/mig så skulle du aldrig träffat henne så håll käft.
Men det jag är mest irreterad på är att Hennes s.k bästa kompis skriver detta till mig NU när det hände för 2 år sedan. om hon nu är så himla ledsen för det som (tydligen bara jag har gjort) så kunde väl hon sagt det till mig för typ jag vet inte, TVÅ ÅR SEDAN? -.-   usch jag kissar på såna som inte vet ett skit och ändå kan kalla en saker ^^

Peew, enough said.



Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAH?

2012-04-17 @ 07:56:02
URL: http://lisastromberg.devote.se
Postat av: Alicia

HAHAHAH WTF

2012-04-17 @ 09:23:03
URL: http://twitter.com/alicija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0