Sjjjjjuuuk!

Åh vad jag inte orkar mer! blev precis frisk från min bakterie, och direkt efter blir jag förkyld och nu har jag även hosta! ingen träning för mig imån inte...
Dagen har varit bra, roliga lektioner m.m. Har även börjat spåna på vad våran pjäs som ska visas upp i oktober ska handla om (:

Som vanligt äter jag inte frukost på morgonen så var hungrig som vanligt när jag kom till skolan.. då kom min goda vän Victor och frågade om jag var hungrig och vad svarar jag? jo, klart jag svarar att jag är dö hungrig, jahopp då hade han köpt en fralla till mig när han var på willys för han visste att jag skulle vara hungrig!, Awesome :D, verkligen, haha ett tecken på att alla nog har tröttnat på mitt tjat varje dag att jag är hungrig haha! jaja, imån efter skolan ska jag åka hem till min Älskling Jonathan! ååh så underbart! längtar redan nu :$ han får ta hand om mig och få mig frisk.. haha :D

Nu ska jag nana <3 Puss

Känner mig lite som han på bilden.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0