WELL HELLO SUNSHINE

HEJSAN!
förlåt att jag är sämst på att blogga men har inte tid haha... och just nu har jag världens värsta mensvärk så ska nog gå och göra ett glas med varm oboy!!!
Idag skulle varit den lyckligaste dagen på länge, jag skulle kollat upp min näsa ännu en gång och försöka få den till rätta. men det visade sig att vi skulle vara i halmstad när vi hade fått information om att vi skulle vara i falkenberg så jag och mamma var ju på väldigt dåligt humör eftersom vi båda tydligen har PMS. KANON (Y)(Y)(Y) så vi åkte till varberg och fixade ny tid till läkarn som denna gången ska vara i Varberg den 18 November .. och efter det så shoppade vi i flera timmar!! bilder på vad jag handlade kommer upp på bloggen vid ett senare tillfälle när jag orkar ;)  köpte även ( efter flera timmars letande ) en present till jonte, eller nja, hittade massa oseriösa presenter som jag ville köpa, även morsan hittade massa roliga saker som vi tänkte köpt, men efter långt letande hittade jag en lite seriös present. VAFAN SKA MAN KÖPA TILL KILLAR? DOM ÄR JU SKIT KRÄSNA OCH SÄGER ALDRIG VAD DOM ÖNSKAR SIG?! ångrar lite att jag inte köpte grejen jag tänkte köpa från första början, men det får väl bli julklapp då! anledningen till att jag inte skriver vad det är förnågot, är för att Jonte faktiskt tittar in min blogg ibland! HELLO JONATHAN! =) . Nej, nu ska jag gå och göra varm oboy  :) Puss på er
Photo booth <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0