" RUBRIK "

Hejsan! förlåt att jag inte har uppdaterat på flera veckor känns det som, men jag har varit upptagen.
har varit hos pojkvännen hela helgen och ja, har inte orkat :)
På tisdag fyller jag 16 år och längtar så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! herregud  :$ tvingade jonte innan att jag skulle få känna på har present som jag ska få, det enda jag vet är att det ena kommer från ginatricot och det andra från något smycke ställe kanske? :) sen det 3 fick jag inte se haha :( föresten, 1 eller 2 paket är från hans mamma :$ snällt!
Jag klurar fortfarande på vad jag ska göra nästa helg eftersom min nörd pojkvän ska till halmstad med sina nördvänner och gå på något lan som varar från fre-sön. kul! ....   men tror att det blir fotbollsavslutning på fredagen så den är ju räddad och på lördag har jag först min teater show ( Jonte missar den.. hur kul var det då?! ) och efter det så ska jag servera på ett bröllop eller ne, dom gifte sig i las vegas, så nu har dom fest för vännerna, men man kan väl säga så ändå? aa :) sen söndagen blir väl tråkig som vanligt, om jag inte då drar till stan å softar med kompisar eller något :)
och nu måste jag plugga på mina engelska glosor som är till imorgon.. jätte roligt! ..!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0