Gekås/Martinshop

Hejsan, idag har jag, Amanda och Sandra varit på gekås och sedan Martinshop. Handlade för 300 inne på gekås och 400 på martinshop. - nej inga snuskiga grejer på martinshop utan köpte faktiskt färgade linser! tänkte köpt isblåa, ( ångrar att jag inte gjorde det) men dessa är också okej :)
Här är sakerna, alla utom en, för jag köpte faktiskt en liten sak till jonte med som han kommer äääälska hahaha! :D
Hörlurar, mina andra är sönderiga..
Lösnaglar till halloween festen jag ska på nästa fredag!! :)
Vit makeup till halloween festen ;)
Avsminknings servetter :)
3 par trosor :D:D dom till höger är skit roliga B-), dom vita köpte jag till nästa fredag, till halloween festen, för jag ska nog ha vita byxor och då är det skönt med nya, oanvända trosor som inte syns igenom =)
Kajal pennor, till sminket ;)
Linsvätska till linserna
Linserna :D, förhoppningsvis ser dom coolare ut när dom sitter i :)

Puss från oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0