Someone said "Music is more important than life and death to you" and I said- listen it's more important than that"

Jag tänkte dela med mig lite av min musiksmak! Jag märkte att jag gillar ganska mycket så tog inte med jätte många låtar.. men om detta ser intressant ut, subscribe'a min lista vettja! - bästa av dom bästa
Daughtry – September
Daughtry – Life After You - Acoustic Version
30 Seconds To Mars – This Is War
Adam Lambert – Mad World - Live at Glam Nation
Adam Lambert – Whataya Want From Me - Live at ENERGY Berlin 103.4
Atreyu – Blow
Backyard Babies – Abandon
Backyard Babies – Minus Celsius
Cold – When Angels Fly Away
Jay Smith – Wherever You Will Go
White Lies – To Lose My Life
Shinedown – 45
Howie Day – Collide - Original Album Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0