And love is "evol" Spell it backwards I'll show you.

Vi hade Nationella- fysik idag det gick nog åt " pipsvängen?"  iaf, efter det fick vi sluta skolan ( alltså runt 12 ) och det fick jag reda på när bussen redan hade gått, så jag, Tina och Lovisa tog en fika på gekås istället och pratade ut om allt möjligt vilken kändes riktigt bra,<3 ibland behöver man "lätta på hjärtat" =)

Efter det åkte Tina med mig hem och hjälpte mig med en CV, see ve, sssaay vaay, hur det nu stavas ^.- anyway, det är en beskrivande text om sig själv som man kan ta med sig till ett ställe där man vill sommarjobba så dom ser lite vart man har jobbat tidigare osv.  Jag och tina funderar på harrys eller skrea camping eller något :)
Jag och Tina var även ute och fotograferade för att få en perfekt bild att ha till texten med. Men det blåste så mycket så tar nog inga bilder från idag till den.  Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0