Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.

Äntligen sista dagen imån sen sommarlov! riktigt gött!
Idag hade vi modevisning och fotboll mot lärarna, eleverna vann med 9-1 ;)
Modevisningen var riktigt rolig också, gick ensam och ägde catwalken, fick massa beröm efteråt (a) haha
imån efter avslutningen ska alla 9or till fridhemsberg och festa, men jag är för cool och ska ist till Falkenberg. hehe
Jag hade inga bra bilder till dagens "händelser" men kom på att jag har bilder från 9ornas middag. här är två bilder där jag ser lite normal ut iaf.
Och för er som inte vet hur det ligger till: Ingen av dessa killarna är min pojkvän.. haha


< Jag, Glenn >


< Gabriel, Jag >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0