It seems right now that all I've ever done in my life is making my way here to you

hehe kollade igenom min facebook och hittade massa bra random bilder.. aheahuehue.. varsegod och njut!
rätt söta bilder ändå...


Jag och Lisa på en halloween fest, rätt mys ändå


Jag och Sandra på Peace one day kramgoa töser ;*


onödig bild O.o


på Min brorsdotters dop, jag fick sällskap av en gosedjurs orm


Min bror är ganska söt ändå


hahaha! ännu en söt bild, här är jag och min kusin!


Vi gjorde en fransk version av Pippi långstrump


fett ful ändå :D


På klassfesten vid ätraforsdammen när Julia välte ett glas fanta över mig


hade lite ego- time hemma hos Sandra


För er som inte fattar är " Prins" min katt och min lilla syster satte upp denna på min dörr eftersom min katt ÄLSKAR att kissa inne på mitt rum.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0