Livet leker!

var hos läkaren innan och tog massa blodprov.. fyfan! haha jag är så dum att jag tycker det är kul att se blodet åka ut ur armen, så när jag satt där och skrattade lite åt blodet, märkte jag att jag började må illa, det kändes som att hon tömde mig på blod haha.. så det slutade med 3 nålar i armen ist för en hahaha! Livet är bra lustigt! efter det tryckte hon upp en grej långt som satan i näsan.. har aldrig varit med om något som gör så ont som det gjorde :( haha  sen fick jag ta ett prov i halsen med så nu väntar jag på svar om det är allergi eller inte.. om det inte visar något blir jag galen, för dåå vet jag ju inte hur jag ska bli frisk :( å nu missar jag ju massor av fotbollen!!!! Fml.
jag vrider armarna, JA dom är inte sååå snea : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0