JULKLAPPAR

Jag kan ha glömt några julklappar.. men dessa har jag fått iaf :)
Tomtar B-)
Nattlinne
En matchande Kimono
En tröja
En tröja från min pojkvän :D
Britney spears parfym! kanon, nu har jag 3 likadana ;) haha
4 st kexchoklad
En ring från min s.k Svärmor ;)
Michael Jackson film från min pojkvän :D
reflexväst eftersom mamma alltid klagar ;)
Örhängen
Prutt slime från pappa, moget ;)
en Epilator = mordvapen..!.. den sliter bort hår på benen m.m haha
30 st rakhyvlar haha
Rakgel, tycker dom att jag är hårig eller? :( haha
En Keyfinder, om man inte hittar sina nycklar så visslar man så börjar den pipa :)
En Nemi seriebok
Ett par jätte söta shorts från "svärmor" :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fyfan vad grymt med den dära nyckel saken!! Vill lätt ha, haha :D

2011-12-30 @ 23:19:08
URL: http://eemmyy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0