Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän

Jag har dock ingen bästa vän, isåfall är det min pojkvän. sen har jag såna personer som jag älskar att umgås med.
Här har vi iallafall mig och Fideli. Fideli är en kompis jag har känt i ungefär 4,5 månader men vi är väldigt lika och tycker väldigt likt och har kul tillsammans och vi kan lita på varann, så Fideli Fideloj fungerar likadant som en bästa vän typ :)
Här är Sandra och Jag. Sandra var min bästavän, ser henne fortfarande som en bästakompis, det är inte så att vi har bråkat eller så, men vi har tappat kontakten otroligt mycket nu när jag går i skolan i stan och är med min pojkvän hela tiden vilket är väldigt synd. nu känner jag att jag vill vara med henne på nyår så ska smsa henne nu tänkte jag och fråga om hon vill fira den hos alex hon med :)
Jag och min lilla prins! tihi, han är inte så förtjust i kameror som ni ser.. men ja, han är också en av mina bästa kompisar, han är nog den som vet mest om mig tror inte jag har någon hemlighet om mig som han inte vet hehe :)
Bilden är från i sommras då vi, Robin och Becka var på camping i överlida, hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0