Sorrrrry!

förlåt, har inte uppdaterat på 700 år.. men har varit ganska upptagen med att göra ingenting!
Igår var jag och Jonathan tillsammans i ett halvår så det firade vi med genom att han överraskade mig genom att åka med mig till havet och där hade han bland stenarna gömt en påse med, Choklad, chips, nektariner, vindruvor och dricka :) väldigt mysigt! :D tyvärr var jag så tjock och åt typ upp allting så han knappt fick något men aja köper han saker som han vet att jag älskar så blir det så! (a)

Jag och Jonte har även kommit fram till att ödlorna vi köpte ( vet inte ens om jag har berättat det, men vi har skaffat ödlor ) iaf dom vi fick dom av sa att det var två tjejer, men igår upptäckte vi att jontes ödla var en kille! den hoppade på min ödla och började bita den så jag drog bort den för jag trodde den skulle döda min, men det visade sig att det är så dom parar sig ^.- KUL OM MIN TJOCKA ÖDLA ÄR GRAVID ..(!).. den är tjock :( 35 ägg att hålla reda på i så fall (y)..

I mån börjar jag på gymnasiet höhö jag är så nervös nu så vet inte vart jag ska ta vägen! måste duscha och ta fram kläder och grejer med, men jag gör det alltid så sent som möjligt, vet inte varför men.. så är det.

här är tydligen mitt schema :)



kul att man inte ser vilka lektioner jag har, men ni ser iaf raster m.m, fast dom gula fälten på måndagen och tisdagen ska jag inte ha, ska inte ha franska, får fixa det på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0