Nezestrips

Hejsan! jag tänkte faktiskt tipsa er om en sak! som dom flesta vet har jag jättesvårt att andas med min näsa. orsak- okänd. så hittade jag dessa, Nezestrips plåster som man sätter på näsan och jag kan säga att jag tycker att dom är jättebra! näsan bara sväller upp så fort man har fått dit plåstret haha! 

Den får 4/5 enhörningar!

 

Nezestrips Original är ett plåster som vidgar näsgångarna och gör det lättare att andas genom näsan när du är täppt.

Nezestrips har två flexibla & töjbara remsor som fästes på näsan för att förbättra luftpassagen. Plåsteret vidgar näsvingarna och kan därmed lindra täppta näsor vid förkylning och allergi. Kan även minska och förhindra snarkningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0