Gekås med Rebecca och Aleksandra

Hellu! idag gick jag bara från 08.00- 09.20 GÖTT! så efter min enda lektion åkte vi till gekås (vilken var behövligt tycker jag hehe)
 
Shampoo, balsam och duschcreme ( 17 st! ) köpte till mamma
 
Bindor,  köpte till mamma 
 
Avsminkningsservetter, en till mig och 2 till jontes mamma som frågade om jag kunde köpa det åt henne
 
Raklödder
 
facewash
 
Hårspray
 
porer-plåster
 
ögonbrynsfärg- refill
 
Nagellack, som förhoppningsvis matchar till skorna jag beställt som borde kommit idag (?!) 
 
En till ögonbrynspenna
 
nytt puder! Det är inte så mörkt som det ser ut att vara haha
 
trosor. AS goa, känns som bikini material :D
 
Och sist men inte minst, Marabou till Jonte och Risen till mig, gött!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nemo

dagens blogg är utsett,in och kika hur de gick för dig ;)

Svar: Åh du är la för gullig :*
Joanna Johansson

2013-03-04 @ 20:08:48
URL: http://www.nattstad.se/xxnemoxx
Postat av: Modee

Hej fin header!

Gillar du Mode, smink & skönhet? Då ska då kika in våran Mode blogg! Massor av bra tips och snygga outfits. Hoppas något passar dig!

-Kommentera gärna, tack :)

2013-03-04 @ 23:53:54
URL: http://www.nattstad.se/modee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0