Beställa!

Åh, la precis ut min gamla kamera med massa tillbehör på blocket.se och ska genast beställa denna! 
Har velat ha en Canon G11 sen jag gick i åttan... Min kompis hade en sån kamera och jag var så fruktansvärt avundsjuk på henne... haha Och nu såg jag att Kissie hade köpt en G15 från Mediamarkt så vafan tänkte jag, den är säkerligen nyare än en G11 plus att man kan filma med den också! Perfekt! Så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag kan beställa! 
 
Ska självklart lägga ut min blocket annons här om någon är intresserad, men den kommer inte upp förrän om 2 timmar ungefär så får länka senare! puss och kram!
 
 
 
 
 
Superglaaad!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0