Få bort acne....

Köpte hem Black head pore strip (5 st) och använde en. Dom har fått jättebra kritik och ska tydligen göra susen. Jag kommer ALDRIG att använda en sån igen! för det första hjälpte den ingenting och för det andra gjorde det svinont att dra väck den när man har små fjun som växer i ansiktet... Jag litade på denna metoden just för att jag brukar använda plåster med samma "material" på näsan, men fy aldrig igen.. 
 
Jag råder er med dålig hy/acne att vända er till hudläkare istället.. det gjorde jag och nu har jag fått en kräm som heter Epiduo som jag hoppas ska hjälpa.. svider som fan gör den iallafall...
 
 
 
inte alls negativt inlägg haha :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0