PÅSK

Hejsan! Har haft så mycket för mig (därför jag inte har bloggat) fast egentligen har jag bara varit uppe till halv fem på morgonen och inte gjort ett piss haha.. ehrm ja, kolla bara klockan nu, 03.14 hehe...
 
Min påsk i bilder, lite kortfattat: 
Dagen innan eller två dagar innan påsk (kommer inte ihåg) så pyntade jag och Julia lite fint i TVrummet haha 
 
Vi skulle fira påsk med mamma och pappas kompisar så jag sminkade min lillasyster Julia till en påskhare.
 
Efter allt påskfirande stack jag, Jonte och Marcus till Beckas lägenhet i stan för att passa Donny. Vi trodde att det skulle bli en lugn hemmakväll men inte då, det kom in person efter person så man kunde nästan tro att det var fest haha.. sen vid 5 tiden stack vi hem och sov! 
 
Nu måste jag gå och lägga mig, tänkte dra till gymmet i morgon bitti :) CIAO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0