Cashflow

Jag tycker att det enda man ser nu förtiden på facebook är ungdomar som ska ut och resa.. Det är så deprimenande och jag är så avundsjuk..Jag förstår inte vart alla hittar sina sommarjobb, för vissa växer det verkligen på träd och för vissa (såna som mig) kan jobba häcken av mig för att ens hitta ett sommarjobb och får ändå inget då sommarlovet börjar  :( 
Denna sommaren hade jag gett mig fan på att jag skulle hitta något jobb som både verkar kul och har bra betalt och jag började skicka CV redan i November med ingen framgång.. Man måste verkligen ha kontakter i dagens samhälle för att ens komma i närheten av jobb :( 
 
Här är nästan alla jag har sökt till (har säkert glömt något)
 

Grand hotel

Ica

Engelssons

Fami

Rose garden

Gekås

Personlig assistent

Tallgläntan

Solhaga

Älvgården

El paso

Le croissant

Donken

 

Grand Hotel är dem enda som har hört av sig och sagt att dom redan har anställt tillräckligt.. Och min kompis fick jobb av fami idag, men inte låg det något från fami i min brevlåda inte :/ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0