ja jag vet att det börjar bli tjatigt om min näsa. men det är väldigt jobbigt :(

Läkarn ringde idag angående min näsa. Nu har dom fått för sig att jag har brist på B12. vilket betyder att på grund av för lite vitamin B12 gör vitaminbristen att det bildas för få röda blodkroppar. Kroppen får då inte tillräckligt med syre. Så nu ska jag äta tabletter i några månader! hoppas att detta fungerar nu, känns ju tveksamt när dom har gett mig icke-fungerande mediciner i 1 och ett halv år!
Men symtomen stämde in rätt bra tycker jag:
  • känna sig trött och orkeslös
  • bli yr
  • bli andfådd lättare
  • få hjärtklappning
  • få huvudvärk
  • få öronsus.
  • Försämrad känsel, nedsatt vibrationssinne, stickningar, pirrningar framför allt i händer och fötter.
  • Svårigheter med gång och balans.

  • Psykiska symptom, som försämrat minne, depression och demens.
  • Röd, irriterad tunga.

  • Illamående, matleda, diarré.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0