Perfect*

Hejsan!
tänkte bara säga att på måndag får jag min dator och då kommer jag kunna blogga varje dag woooho!
Imån ska jag hem till Tina den fina och vi ska åka till klitterbadet och bada och ha det mysigt! sen på kvällen vet jag inte vad vi hittar på :P hon ska nog på boxnings träning iaf. :)
Btw, mitt hår är rosa! haha hittade en sprayburk på toan(sån färg som går bort med vatten) hihi och tråkigt som jag har så fick det bli det. har även köpt vanligt hårfärg nu, så får väl se när jag orkar färga det (:

http://www.youtube.com/watch?v=r0U0AlLVqpk - en låt som jag och Tina alltid sjöng och lyssande på förut! ååh vad jag saknar den tiden!


En bild på min fina Tina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0