"Det var bättre förr"

Hejsan! tänkte faktiskt prata lite om operationer och utseende saker nu :D,  haha jag fick helt plötsligt för mig att kolla på lite före/efter bilder på google. till att börja med, tex, Megan Fox, alla tycker ju att hon är skiiiiit snygg, ( vilket hon verkligen är! ) men enligt mig så tycker jag att hon var mycket snyggare innan sina operationer. kolla här:

DÅ <--------------- ---------------> NU
Okej, och bloggerskan Kissie, hon hade ju döööö fin kropp innan hon började hetsbanta/operera sig, hade dödat för att få den kroppen ;o och nu? hon är ju ett skelett med gigantiska bröst :s
Okej, jag ska väl inte klaga så mycket på skönhets operationer, själv vill jag ju göra en läpp-operation hehe... jag har faktiskt redan underläppen, men skulle vilja fixa min överläpp så den blir typ som på bilden nedan B-) ska bara skaffa ett jobb och fixa cash, sen så!
och nu, inga fler klagomål hihi, nej nu kommer ren svartsjuka, Christina Aguilera, den snyggaste kändisen jag vet! hon slår Megan Fox 1000 gånger om! och inte nog med det, hennes röst!! gud, dör lite inombords varjegång man hör den! Jesus Christ.
Och nu, den näst snyggaste bruttan, MIG SJÄLV :D
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0